söndag, maj 25, 2008

söndag

Äntligen söndag! Ochd et betyder: en dag närmare sommarlov:) Jag längtar verkligen.

Jag har inte gjort något speciellt idag, bara en almänt lugn söndag. Jag och Katrin vaknade rätt så sent idag för vi kom ju hem rätt så sen inatt. När vi vaknade satte vi igår tvn och kollade på reprisen av eurovision. Och jag kan bara inte fatta hur Sverigen kunde komma så dåligt?! Jag tycker perelli var bra!
Hur som helst efter det så satte vi oss på balkongen och åt frukost i solen och pratade på, det var super mysigt. Sen gick på stan till ett café som heter göteborg och tog en fika innan hon skulle hem. Och det var supergott, värsta salladen med frukt och grejer. Bra recovery mat iaf!


Nyligen kom jag i alla från duschen eller badet har typ varit där i en timme, var tvungen att at bort allt smink sen igår + att jag låg med en ansiktsmask så nu känner jag mig superfräsch! Det var nån ansiktsmask som jag har köpt på NK för ett tag sen på kosmetikavdelingen. Den var super bra, det var typ peeling i och avokade och walnötsölja. Suverän!

Men nu ska jag fortsätta min recovery!

Inga kommentarer: