måndag, maj 05, 2008

wihoo

Jösses vilken dag! Den började dåligt, men blir bara bättre och bättre!
Först imorse försov jag mig, sen när jag skulle ta mig på mina acnee jeans så spricker dom mellan benen och då blev jag sur. Och det värsta är att dom spricker i tyget och inte sömmen så jag blev lite sur och var nära på att inte gå till skolan alls, men jag gör det ändå. När jag väl går till skolan är jag nära på att bli överkörd av en buss, en sån här stor dubbeldäckare. För den blickande att det skulle svänga till vänster, men den gjorde inte det utan körde rakt fram: och det stod jag mitt i vägen och bara började be! Men jag lever :)

Sen när jag komemr till skolan då har vi matte och vi har genomgång inför nationella på onsdag (jag är super nervös). Vi får också veta att på någon fråga 17 är tiden beräknad att det kommer ta ca 60 minuter, alltså seriöst på en fråga :O Jag håller på att dö redan nu kan jag lova!
Men efter matten har vi hål i 4 timmat och 50 minuter och efter det har jag språk, men jag orkade inte alls gå på språket så nu sitter jag här hemma istället efter en shopping dag på stan med Hanna. Jag var ju trots allt så arg efter det med jeansen så jag ringde pappa så och mamma så dom skulle lägga in pengar på mitt konto så då gjorde dom det.
Och dagens shopping blev: ett par inlines JAG ÄR ÖVERLYCKLIG NU. Och vet ni vad brudar, mina inlines stöder bröstcancer forskningen så jag har rosabandet inbroderat. Hur tufft är inte det. Nu har man gjort något bra för samhället också. Förutom det så köpte jag 2 armband, ett par strumpor och OFC JEANS:) Så nu är jag happy igen! Och juste jag bjöd Hanna på en hamburgare idag och ett par örhängen som hon ville ha.
Och snart kommer min boy hit och jag längtar! Men nu ska jag plugga lite Matte så man åtminstone kan få ett G på nationella! Puss så länge! Lägger in bilder på varorna sen :)

Inga kommentarer: