lördag, maj 17, 2008

mucho people! ;)


Det är massa folk här och jag är äckligt mätt på tårta,sallad, jordgubbar och allt vad man kan säga. Jag har verkligen tryckt i mig äckligt mkt saker som jag annars inte äter. Och det känns verkligen som att det bara finns en sak att göra... PUKA!
Mamma har också däremot fått helt galna saker, som t.ex 2 olika dildosar av jobbarkompisar, as sexiga underkläder av dom också. Hon har fått en laptop av jobbet, en hel partyhelg i sthlm + någon föreställning på kungliga operan, spaweekend, fallskärmshopp av mig och min bror massa blommor osv. Riktigt roligt i alla fall.

Måste berätta om en riktigt pinsam sak som hände imorse också. Det var så att jag vaknade runt 9 idag (duktigt av mig), hoppade in i duschen och runt 10 satt jag nere i bara handduk. Då ringer det på dörren och där står ett blombud, det var sooo embarassing, och det värsta av allt var att han var snygg. Men vet mi vad, jag tror han tyckte det var lite pinsamt också! :)
Nu ska jag ner och vara social igen! Hörs sen!



Bara du som saknas nu Darling. :)

Inga kommentarer: