torsdag, maj 08, 2008

IG!

Nationella i matte B gick riktigt åt helvte idag så jag vill inte heller prata om det. Men jag kan bara säga att detvar ett av dom svåraste proevn jag någonsin gjort. PUNK SLUT Så det är verkligen IG för min del!

Dagen idag har också varit väldigt slapp för idag ahde vi ju provet till halv ett men jag blev ungefär klar strax efter 10:30, och sen började vi engelskan klockan 14:00 och då höll min grupp på med att förbereda våran prestentation som inte ska vara informativ. Och det är riktigt kul för vi får göra precis vad som helst, visa en film, sjunga, spela fotboll.. vad som helst, bara det inte är informativt.

Nu sitter jag bara hemma för jag kom hem för ca 15 minuter och borde göra mat, men jag är inte alls sugen på mat idag, så det blir nog ingen mat idag. Däremot ska jag träna idag ut och springa, men hoppar nog boxningen.

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var verkligen svårt. Men det gick säkert bättre än vad du tror :) kram