fredag, januari 02, 2009

2009 kunde nog inte börja sämre

Jag hade verkligen en hemsk natt inatt. Trots att jag la mig 21:00, efter Victoria´s secret shows, jag hade så enormt ont i huvudet och jag mådde bara allmänt dåligt. Jag kan nog inte ens räkna på fingrarna hur många ggr jag vaknade inatt, och så var jag lite rädd också, för det kändes som att det var någon mer i huset , och det knakade också. Sen så såg jag bara konstiga saker framför mig för jag tänkte så himla mycket... 
Dessutom ringde det folk till mig konstant inatt och skickade sms. Och det var bara jobbigt, för alla visste att jag sov!

Jag ska bara ta det lugnt idag, jag mår fortfarande inte helt bra, mitt huvudvärker fortfarande. Men jag hoppas att Malin kommer till mig ikväll, jag behöver verkligen henne.

Inga kommentarer: