torsdag, januari 01, 2009

2009

Jag är helt galet trött idag, men gårdagens kväll och natt var riktigt mysig och bra. Vi var först på en nyårsmiddag, sen en fest, sen åkte jag iväg till ett annat ställe  sen åkte jag tillbaka och drack massa champagne. Jag är riktigt stolt över mig själv, som inte drack pinsamt mycket för att inviga det nya året, utan det blev lagom, allt var roligt, men jag saknade vissa människor i mitt sällskap...
Idag åker mamma & company utomlands i en månad så jag är ensam hemma, och eftersom jag har lovet mig själv att bli en god människa nu så ska jag inte ha några bus för mig

Mamma väckte mig runt 10 och sa att vi ska äta frukost, och hon hade gjort champagne frukost och det var supermysigt. Dock är jag galet trött och det snurrar lite i huvudet på mig, men jag skickade iväg mit sista sms 05:30 så det är inte så konstigt.

Kvällen outfit
Klänning från NK
Minkkrage
Skor från bianco
halsband från London

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ett bra 2009 stump!!

Anonym sa...

DU VAR DROP DEAD GORGEOUS IGÅR!!

Anonym sa...

ha ett bra 2009 :)



Kramar Sofia

Honey Bourbon sa...

Tack, detsamma hörrni! :)