lördag, januari 03, 2009

ja det spökar!

Nu är jag ensam igen för Malin har lämnat mig. Vi somnade cirka 4 inatt, för vi bastade runt 1 ungefär sen kollade vi på eurotrip och sen somnade vi, riktigt mys faktiskt. Jag lägger in bilder sen igår lite senare då jag sitter vid min andra datorn. Just nu ligger jag nere i soffan iaf och har The hills maraton! Det är så bra...

Jag vet inte hur jag ska klara av den här natten iaf, jag har ju fått för mig att det spökar här för alla telefoner har fått för sig att "dö"... skit skumt. Och det är alla dessutom?!  Vad ska jag göra om jag får objudna gäster? då kan jag inte direkt ringa någon?

hur som helst så åste jag städa om ett tag i alla fall, blev lite stökigt sen igår, men det blir det ganska lätt när 2 tjejer är ensamma. Så dammsugaren och jag kommer nog ha en himla bra dag ihop idag...

Inga kommentarer: