onsdag, januari 07, 2009

slutet av början

Min dag har varit relativt lugn... shoppingen var mer hektisk, men jag hittade tyvärr ingenting, eller jo egentligen massor, men det ar fullt med folk på NK så jag orkade inte prova nåt så jag köpte ingenting. Maten idag på Operakällaren var suvären och det var riktigt mysigt, jag har nyss varit och kollat på en lägenhet med min bror, riktigt sjysst!
Nu ska vi kolla på film och äta kex med ost på och dricka te!

Min morgon började med 18 minus grader, därav min klädsel. 
Jacka; fjällräven
Mössa; rävpäls från NK
glajjer; Porsche carrera
skinhandskar; NK

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj jäklar vad fina bilder.
Fin vinterdag.
Du är söt i pälsmössan ;-)

kram

Honey Bourbon sa...

tack

Anonym sa...

Sjysst!

Anonym sa...

Underbar mössa du har o fint me fjällis till!

Honey Bourbon sa...

Tack så mycket