onsdag, januari 21, 2009

Hell no, att jag dansar afrikansk dans!

Idag slutade vi klockan 13 vilket var väldigt skönt, men det gör vi varje onsdag. Jag är van att sluta ca 16 varje dag, så jag är fruktansvärt nöjd med mitt schema nu.

Efter skolan så träffade jag lite vänner och vi tog en sväng på stan. Vi skulle mötas i gallerian och jag var först på plats, och nr jag står där och väntar vid Montis kommer det en kille fram till mig och säger; Ska jag bära din väska? den ser tung ut, då sa jag; Nej tack det är lugnt, ser jag svag ut eller? Då tror jag killen blev lite ställd (han var lite söt faktiskt) efter så flöt våran konversation på, han fågade hur gammal jag var och han trodde jag var 20, för det var han.. sen frågade han var jag bodde men det sa jag inte, och sen ville han ha mitt mobil nummer och då sa jag som jag oftast brukar säga; Jag ger in
te ut mitt nummer till främlingar. Lite roligt.  Och efter det blev jag uppragad av en jättestor svart kille som ville få mig att börja dansa afrikansk-dans med honom... men jag tackad artigt nej! Hur har eran dag varit?


Efter en stunds väntande kom mitt sällskap och vi tog en fika på Cuppola, sen tog vi en titt på i NK och sen gick vi vidare till Norrmalmstrg och gick in på SOLO där jag köpte mig ett par jeans från Nudie, så min dag är fullbordad. Dessutom köpte jag någon raka-benen-grej från veet som malin rekommenderar, jag hoppas den är bra annars kommer jag skylla på henne... haha
Nu ska jag plugga lite som vanligt, måste göra biologi som jag ska lämna in imorgon.


2 kommentarer:

Anonym sa...

solo är så grymt. Och det är så bra att dm har Betsey-klänningar!

kram sofia

Honey Bourbon sa...

ja dom är riktigt snygga!