fredag, januari 16, 2009

plugghäst!

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft tid. Igår var jag på stan heldan dagen efter skolan. Jag gck ut och fikade med papa fter jobbet. Väl på det italienska cafét så träffade jag en italierna som jag blev lite kär i om jag ska vara helt ärlig. Och super trevlig var han också, och jätte söt! MUMS! Efter det så åkte jag hem, väl på tunnelbanan så skommer det en man och sätter sig med mig med 2 korvar i hande och 2 drickor och frågar om jag vill ha en korv.. jag tackart artigt ej, sen så var det en himla knasig konveration igång. Och han såg ju helt stabil ut också...

Runt 22 igår kom min bror förbi och lämnade lite studiematerial till mig, för att göra det lite enklare för mig. Sen fram till 03:00 inatt satt jag och skrev mitt busniess prov som skulle vara inskickat senast 08:30 idag, och det luckades jag med... så skönt!

Nu sitter jag på skolan och det visade sig att jag inte har någa lektion så ag kom hit alldels i onödan great.. Så jag ska ge mig av till stan igen alldeles strax och möta upp A för en lite shopping runda. Senare ikväll kommer MAlin och antngen blir det utgång, pokerlir, eller lugn vin kväll hos B på odenplan.. vad ska ni göra ikväll? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har utmanat dig i min blogg ;D

Honey Bourbon sa...

ska kolla :)