onsdag, januari 07, 2009

jag hatar min nyfikenhet

Klockan är snart 02:30 och jag kan inte sova, jag har gjort en jätte dum sak inatt, som baar kan bli värre och inte bättre. Och det roliga är att jag hade ett nyårslöfte som löd; "jag ska bli en bra människa nu". Men jag ljuger ju bara för mig själv. jag önskar att jag kunde berätta vad det är för att ni inte ska hamna i denna situation jag befinner mig i nu, för den är både farlig, kan bli livslång och för bara med sig dåliga saker. Men då är frågan, varför fortsätter jag?

- Jo, för att jag älskar " living on the edge". Jag älskar farliga saker, som jag vet kan sluta så hemskt illa, men det är ju sådana val som gör oss till dom vi är... Om det här går som det är tänkt, kommer det sluta illa. Och jag kommer nog aldrig förlåta mig själv, men om det hela går överstyr lovar jag att säga ifrån, för jag har nog mycket vett i mitt huvud att förstå rätt och fel. Och jag skulle aldrig svika mina vänner och min familj även om följderna blir att leva med skyddad identitet... 


Jag ska försöka sova nu, men jag fick mig ännu en tankeställare av nya avnittet av OTH!

Inga kommentarer: