tisdag, januari 06, 2009

I feel so bad for you who don´t know...

Nu är hälften klart iaf, men jag har massor kvat göra. Listan har fyllts på, jag mår illa och är arg. Varför kan man ju fråga sig? - Jo, för att jag är trött på människor som inte lever upp till sin ålder och inte tänker logiskt, och så är jag arg för att människor som förtjänar att ha det bättre inte får det, utan måste gå igenom det som jag har gjort bara för att inte vilja va som alla andra. Jag vet att hon klarar det iaf!

Och dessutom när man bestämmer viktiga saker med folk som ska skickas osv. inte blir skickade och allt bara skiter sig gör mig pissed off, har man gjort en överenskommelse så ska det vara som man har sagt det också, eller hur?

Jag är nöjd med att jag iaf håller grejjer och saker på rätt plats iaf, så credd till mig!

Inga kommentarer: