torsdag, januari 29, 2009

Bro and Sissy night

Min bror är väldigt sällskapssjuk, men det är jag med. Nu när Linda ligger på sjukhuset så frågade Marvin mig om jag ville komma till honom och äta och sova hos honom, och så klart gjorde jag det. Till middag åt vi entrecote och en marrig sallad, och pratade om massa roliga saker. Efter maten så bubblade vi och nu kollar på Iron man, för andra gången. Och så klart lekte jag lite med hans pussy - Katt!
Imorgon har jag bara en lektion som vanligt på fredagar, och det är dessutom business, så det känns inte så tungt. Efter skolan ska jag iaf hem och plugga lite. Sen runt 14 kommer mamma hit och vi ska så klart gå på stan, ta en fika etc. Kommer bli riktigt mysigt, var trots allt 1 och en halv månad sedan jag träffade henne...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt - hercules:D

Honey Bourbon sa...

visst är han... men han har fått något njurfel s han har blivit jätte smal, stackars kisse-misse!:(