söndag, januari 11, 2009

lokalkändis?

Natten tillbringade jag hos Elin igen. Vi kom i säng runt 7 imorse, tack vare att killarna vi fick med oss hem från Wärdsan igår ville vara kvar över natten. Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt konversationer som just igår, deras hat-kärlek mot varandra var så otroligt rolig att se och höra på... Snygg-Stefan var himla bitter när vi vaknade idag av att Filip går och kissar med öppen dörr, så alla vi vaknade. Så det var inte så roligt. Under kvällen/natten spelade vi Guitar Hero och sjöng singstar himla roligt. Vi shottade Dooley´s och när vi vaknade idag så var det ölburkar överallt, det är så grabbigt och oglamouröst. Jag förstår bara inte hur ni killar kan hälla i er en öl efter den andra...? Men som sagt det var minst ett 50-tal ölburkar som låg utspritt överallt. Dessutom visade det sig att dom killarna kände Hagge och Macken som jag... och det var himla pinsamt, jag visste knappt vad jag skulle göra av mig själv. Så då blev jag påmind om det hela natten, lite jobbigt...

Jag och Elin var iaf riktigt ativa idag, vi städade, dammsög, tvättade, diskade, gjorde mat och skurade golven. Efter det åkte jag hem till pappsen och hon ska på bio med Lance och Gustav...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Galen tjej, Galen tjej...

Honey Bourbon sa...

haha men ja ;) du om någon känner väl mig..;)