måndag, januari 26, 2009

manipulations-hora!

Nu är jag åter på benen igen. Igår isolerade jag mig ganska rejält från samhället då jag hade lagt undan min mobil och svarade varken på telefonsamtal eller sms, jag var inte online på msn under hela dagen. Riktigt skönt faktiskt, dock upptäckte jag att jag hade massa missade samtal och meddelanden; OOPS!

jag kom alldeles nyligen tillbaka från skolan, måndag för min del är väldigt lugna. Och känns verkligen som en bra start på veckan. Av någon anledning så har jag fått en jätte jobbig huvudvärk hela dagen, och det känns som att mitt huvud väger ett ton. Ingen aning vad det kan bero på. Jag kanske har druckit för lite? Jag försökte iaf bota det med lite choklad, men tyvärr funkade det inte den här gången.

Imorgon kommer min kära mamma hem från Indien, så kul. Kommer nog få lite uppmuntrande presenter och så ska jag tvinga med henne på en shoppingrunda, men det komemr bli svårt för min del då hennes pojkvän kommer blåvägra, det enda han kommer säga är; Vi måste åka hem snabbt! osv. Jag lackar ur på den där mannen! Jämt ska han säga så, bara för att göra mig pissed off! Men om mamma hellre lyssnare på honom så får hon väl göra det, och då tänker jag inte prata med henne på en månad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag trodde du va sur eller nåt igår eftersom du inte svara! KRAMIZZ Amanda

Honey Bourbon sa...

hahah, gjorde du? Det var as många som trodde det, jag var bara trött och orkade inte prata med folk. Såg att du hade ringt typ 100 ggr;P