måndag, januari 26, 2009

JAG LACKAR UR!

Som jag hade räknat ut så ringde min mamma nyss mig och sa; Hej hjärtat, vi kan inte stanna i Sthlm imorgon för vi vill åka raka vägen hem. Och hon sa ordet VI, när hon egentligen bara menade HAN! 
Sen lät jag ju sur som vanligt, och sa; Ja, jag visste du. Så blir det ju jämt fast du lover något helt annat. Då säger mamma att hon tänker komma hit på fredag istället och vara här hela helgen. 
MEN DÅ FÖRSTÖR JU HON MIN HELG! TACK 
SÅ JÄVLA MYCKET! jag hade planerat med lite folk att vi ska åka till Romme och åka massa skidor. Sen festa som galningar! 
Så vad gör jag nu? Låter mamma återgälda mig med pengar och shopping, eller ska jag åka och ha kul som planerat så får mamma leva efter konsekvenserna av att hon inte kan säga till om något?

4 kommentarer:

Anonym sa...

bortskämda jävla snorunge!!!!

Anonym sa...

du verkar utnyttja din förlädrar ganska mycket, eller hur?

Anonym sa...

E pengar de e enda som betyder nåt för dig eller?

Honey Bourbon sa...

folk som inte vet hur relationen mellan mig och min familj är borde inte uttala sig. Men jag älsakr dom mest av allt!