fredag, januari 23, 2009

Dagens shopping...

Nu är jag hemkommen igen. Jag hann me det jag skulle, bruncha/luncha, sola och lite shopping till och med. Jag kände att jag ville investera (OBSERVERA ORDET) i en ny agenda och vad passar inte bättre då än en tidlös på Mulberry? Så jag och pappa gick in på NK och köpte en. S nu är jag överlycklig. Så för er so också vill ha en så finns dom på NK;s Mulberry avdelning och kostar 2500:- eftersom jag inte har någon kamera så kunde jag inte ta kort på den, men lyckades hämta en bild från deras hemsida.
Resten av dagen ska jag plugga, samt skirva massa papper och skriva under massa pappaer inför lite grejjer i framtiden som ni kanske snart ska få ta del av. Det visar sig. Och juste, kan man bli laktos intolerant under sina äldre dagar?

6 kommentarer:

Anonym sa...

stolt eller?

Honey Bourbon sa...

ja som fan!

Anonym sa...

tror inte du köpt den, därav ingen bild :p

Anonym sa...

jag fattar inte hur man kan lägga så mycket pengar på en sådan där filofax liknande sak?

Honey Bourbon sa...

det kommer en bild så fort jag får tag i någon kamera!

Anonym sa...

Nödvändigt!