fredag, januari 09, 2009

shop til´ you drop

Hej kära vänner. Ni anar inte vilken dag jag har haft, har gjort saker hela tide och tiden har runnit iväg som bara den, klockan är strax efter 00 nu, och jag är precis hemkommen.
Det började med att vi klev upp 08:00, åt frukost, jag följde med pappa till jobbet en sväng och pratade lite, sen satt jag med hans chef och pratade om min skola och allt, jätte trevlig gubbe. 
Sen drog allt igång, shopping i stan, sen åkte jag till IKEA och handlade, jag fick ett utbrott och ringde dit min bror så då blev allt mycket lättare.
Iaf så brände vi ca 8000 tillsammans så klart... haha och vi hade himla kul, sista kvarten bar han runt mig för jag hade fått skavsår för jag hade köpt nya skor...

Sen åkte vi och fixade lite i lägenheten med pappa för han håller på att renovera och göra om, lite efter min smak :).  Det var kapa bänkskivor, slipa, skruva ihop IKEA grejer, packa upp mina kläder som är så fruktansvärt många. Vi ska fortsätta imorgon med allt. Sen åkte jag och min bror till Thomas och tog ett glas vin, det var mysigt, sen kom vi hem, som var för ca 20 min sedan... Nu ska vi dricka te och sedan sova! Jag hoppas ni har haft en bra dag!




Inga kommentarer: