tisdag, januari 27, 2009

Bad day

Tisdagar är dom längsta och jobbigaste dagarna på hela veckan, men idag var den relativt smärtfri då dom tråkigaste lektionerna var roliga, konstigt nog. 

Nu ligger jag hemma i sängen och mår fruktansvärt illa igen Att må illa är verkligen inte min grejj, då jag väldigt sällan gör det och speciellt så här mycket, så nu har det kommit till den grad att jag till och med har börjat oroa mig. Jag har knappt någon matlust längre och blir äcklad så fort jag ser mat, och idag n'r jag stog och väntade på tunnelbanan så får jag kväljningar och vill spy... jag börjar kolla upp i taker för att dämpa 
allting. Jag ver verkligen inte vad som försigår riktigt, men det är någonting som inte stämmer i alla fall. Tanken var också den att jag skulle plugga idag, men min ork, min kropp och mitt mående säger helt enkelt ifrån, så jag ska vila och köra på så in i helsike imorgon om jag nu mår bättre. Som jag verkligen hoppas på.
Förövrigt så har jag haft en bra dag, och det hoppas jag att ni också har haft.
Och juste, jag skrev förut att jag skulle bli faster, men det är tyvärr ändrat nu. Min brors flickvän fick missfall...

3 kommentarer:

Anonym sa...

knullat för mycket eller?

Anonym sa...

men stackars Linda :(

Honey Bourbon sa...

jo jag vet, tycker jätte synd om henne nu. Men hon mådde redan dåligt förr förra helgen...