fredag, januari 23, 2009

7-sovare


Godmorgon allihopa! Idag har jag vekligen sovit länge, men det behövde jag. Känner mig verkligen utvilad nu. Jag ska ta en dusch alldeles srax sen skajag springa ner till stan och möta upp pappa och då ska vi bruncha/luncha hde vi tänkt. Var vet jag inte än, men pappa har säkert någon idé. Efter det ska jag ng möta upp Bea i Solna kanske eller nåt.. vi får se. Jag ska även försöka hinna med att sola lite, känns somatt jag behöver få lite färg, och kanske beställa en tid för att fixa min naglar, men det får bli tll nästa vecka.


Därefter ska jag nog hem igen och ta det lugnt igen, tills vi ska ut och äta. Ni får ha en bra dag, så skriver jag en update senare PUSSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

gå på anglais, dom har riktigt goda bruncher!

Honey Bourbon sa...

Jo jag vet, men vi vrierade oss lite idag :)