måndag, januari 12, 2009

Sleven... ett bra alternativ

Jag har inte riktigt hunnit titta igenom matten än, men det ska jag nog göra innan jag ska sova ikväll istället. 
Jag blev fruktansvärt sugen på någonting nu, men vad är frågan? Jag ska alldeles strax springa ner tiill Sleven (Seven Eleven) och köpa nånting... 

Imorgon har jag sovmorgon till ca 10:00 vilket är skönt, men jag tänkte komam dit lite tidigare så jag ska få min Macbook och få lite papper. Efter skolan imorgon har jag speciella planer alls, kanske hem och fortätta plugga ikapp dom ämnen som är nya för mig. Det känns som ett måste. och juste, ska springa förbi acne butiken imorgon på Norrmalmstorg, finns en del cravings i mitt huvud just nu, fast det har jag väl alltid...

2 kommentarer:

Anonym sa...

även om du är stressad så hoppas jag att du inte drar en stress-latte på sleven på sture;)

Pözz Tobbe

Honey Bourbon sa...

haha nej fy! Tobbe, bara du som gör sånt ju;)