tisdag, januari 20, 2009

maruschka hjärta illustrationer

Jag åkte aldrig hem idag från skolan, tur var väl det. Jag började må bra igen strax efter åt.Jag kom iaf nyligen hem från en fika med pappa på Mocco. Det där fick man sig en liten eftermiddags-kick av, riktigt bra. Då kan jag plugga hela kvällen. Det känns också som att kag börjar komma ikapp lite, men har fortfarande massa kvar att ta igen, men det r verkligen kul när man ser resultat.
Har ni andra haft en bra dag idag?
Och idag när jag och pappa gick förbi stureplan så kikade jag in på affären Maruschka som ligegr på (Birger Jarls gatan) och såg att dom hade enormt snygga illustrationer för affären på utsidan. Jag stirrade mig verkligen blid på dom. Jag ska försöka få med mig kameran någon dag och visa er hur gorgeous dom är! YUMM! (Liknar lite dom här faktiskt)
Jag ska förövrigt städa lite, har så mycket papper och böxker som igger överallt så det är inte klokt, och kläder också förståss! Shit vilket jälva shopping-freak jag är...

Inga kommentarer: