onsdag, januari 07, 2009

en tjej på vift

Jag är så hemskt trött idag, Micke höll mig uppe hela natten inatt cå han underhöll mig med kommunister, medans jag själv är borgarre. ja , ni hör ju hur det själv låter, riktigt roligt... Jag gick upp 08:30 idag, så jag har sovit i ca 3 timmar bara då förstår ni hur jag känner mig.
På dagens schema står det;
  • En liten resa på ca 7 timmar
  • shopping
  • möta pappa
  • middag på operakällaren
  • hinna träffa Elin åka 
  • åka till min bror
Och nu när jag packar min resväska inser jag att skor är en tjej största problem, jag menar dom är många, tar plats och man måste ha massa olika med mig...
Sen så är handkräm, en bit mörkchoklad, mobil, GG ett måste i min handdväska.

Ha en bra dag allihopa jag ska blogga under resan! LOVE

Inga kommentarer: