lördag, januari 03, 2009

jag är strandsatt

Okej, vet ni vad. Nu har det börjat spöka ännu mer. Inte nog med att alla telefoner mystiskt nog inte fungerar så har akka tv-apparater i huset också slutat att fungera. Min mama ringer mig från Indien iaf, eller hon ringer grannen och ber om att få prata med mig, men iaf hon sa att när hon försökte ringa så var det upptaget, men jag hade dragit ut alla telefonsladdar... så sjukt!

Eftersom jag va lite rädd så ringde Bea mig och vi prata lite, jag ska ringa henne dirr när jag kommer till Sthlm, och dessutom fyller hon 20 imorgon så grattis gumman!

Och nu när jag varken kan kolla på tv ellr nånting så fick jag för mig att städa mitt rum lite.. visste blev det bra?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det brukar tuta upptaget om man drar ur sladden på telefonen...

Honey Bourbon sa...

hahaha (A), men det tutar upptaget när man ringer och den är i också!!