lördag, januari 10, 2009

otippade killragg på wärdsan samt hångelorgier

Ursäkta för en himla dålig uppdatering, men det var fullrulle igår efter att vi hade kommit hem från Elin. Vi skulle som sagt till Björn, men vi mötte först upp Lance (Johan) på centralen sen åkte vi tillsammans till Björn. På vägen dit hörde jag en hel del nastyhistorier, men jag fick mig ett gottskratt, Dessutom råkar vi sätta oss bredvid en uteliggare på tunnelbanan och Elin och Lance verkar ah en himla trevlig konversation med honom, bl a. så frågar Elin (med hög röst); Hur överlver du som uteliggare?!, alla blickar riktyas mot Elin och där fick hon sin lilla stund i rampljuset...

Hemma hos Björn var det iaf kul, spelet mellan Elin och Johan var ganska kul att betrakta på sidan av, jag och Björn snackade Stockholmveckan i Visby, båtar, segling etc. Jag var med i någon sorts krammacka med honom Lance och Gustav trodde jag skulle dö, vi provade ytterkläder, en otippad hångelorgie som Lanse styrde ihop(?) tror aldrig jag har tvångshånglat med någon sådär förut heller. Jag och Elin kom hem ca 5 imorse, och vi somnade riktigt hårt och vaknade upp runt 16:00 idag. Vi kollade på The Hills, säsong 4 och fy bubblan vilka grejjer dom har för sig. Vi beslöt oss för att gå ut och äta och det gjorde vi, vi hamnade på Wärdshuset, och där spanar vi in 3 killar varav en är helt GORGEOUS. Elin går fram till dom och börjar prata, och det slutar med att dom vill att vi ska sitta med dom... och det gjorde vi såklart, lite kul faktiskt att lära känna nytt folk...

Vad som händer ikväll är fortfarande oplanerat, men jag sitter på en middag just nu, eller jag har  redan tackat för maten...







3 kommentarer:

Anonym sa...

sjukt!

Anonym sa...

så fort man inte håller koll på dig så börjar du leva rövare!

Honey Bourbon sa...

haha synd Jocke, du får väl flytta med mig då;)