torsdag, januari 22, 2009

pappa är en bra "dealer"

Äntligen har min helg börjat. Som planerat kom pappa och hämtade mig och på vägen hemköpte vi Ben & Jerrys glass så det kan inte bli bättre, förutom att illamåendet skagå över någon gång.
Hur som helst så ligger jag i sängen nu, äter BJ och kollar på Disney channel, det är det enda som inte är tankekrävande och som är relativt roande. Det räcker med att blunda och bara höra Janne långbens skratså skrattar man själv... snart ska jag ta ett bad har jag tänk iaf och få lite värme kroppen.

Förövrigt så har jag lovat mig en lugn helg den här gången, den har inte varit lugn sen jag flyttade hit,men jag känner at jag behöver få koppla av lite. Sen om jag lyckas hålla det löftet är en annan femma. Pappa ville iaf ut och äta imorgon som vanligt, men jag har inga krafter fördet känns det som, men han sa att jag får bestämma var, så den dealen kan jag gå med på. Det lutar åt Teatergrillen eller Riche för min del. Dessutom hade jag och min bror + några andra planerat att dra till Romme på lördag, men om jag ska må så här så skippar jag det.


Nu ska jag vila mig, så ha en bra dag snyggingar PUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Challe boy vi saknar dig här uppe :(

Honey Bourbon sa...

haha,Det lät som det där kom direkt från di DEA!;) men jag kommer och hälsar på v.9 :) det ska bli en surprise!