onsdag, januari 14, 2009

espresso house, var dagens räddning!


Goddag allesamanns! Nu är jag åter hemma igen efter en reltavit lugn skoldag. Däremot har jag himla mycket grejjer att göra nu, såsom, plugga till business-provet imorgon, läsa ikapp fetaste boken ever i svenskan, läsa ikapp psyokologi och biologi, för dessa två ämnen är helt främmande för mig.
Iaf, jag var supertrött idag när jag var påväg hem från skolan, men jag piggnade till lite efter en latte på EH. Dagens klädsel var; Leopardkofta, vit piké från JL, svarta tighta stuprör. Tyvär kan jag inte ta någon bild på det eftersom min kamera är hos pappsen. Too bad.
Sist men inte minsta så träffade jag Hanna Nordén idag på tunnelbanan...tänka sig! Lite roligt fakiskt. 
Men nu ska jag fortsätta vara den här effektiva kvinnan som jag själv kallar mig...  PUSS

Inga kommentarer: