måndag, januari 19, 2009

jag är en riktig konsument

Godkväll på er peops! Jag hoppas att ni alla mår bra..? 
Idag har jag haft en lugn dag på skolan, dess värre blir min kväll lite intensivare då jag har saker att plugga. (as usually)  det känns som att mitt 
liv verkligen är schemalagt nu, men det är ganska skönt, då jag i första och högsta grad presterar mig själv, min nutid och min framtid.
Mina dagar ser ut så här;
  • Skola
  • shoppa, eller iaf ta en sväng förbi stan
  • komma hem och plugga
  • plugga lite mer
  • sen sova
På helgerna är det mycket mer fart kan jag lova...
Om sex dagar kommer iaf mamma hem från Indien, så bra. Då kommer jag säkert få massa grejjer från Tax freen, och tvinga med henne på stan lite så kanske jag stillar min cravings-hunger lita grann. Jag har gjort en lista på dom sakerna som står högst upp också.. hur galen i kläder, skor och väskor är man inte då.
Jag konsumerar enormt mycket, men vi lever ju i kapitalismens värld.

Inga kommentarer: