måndag, januari 12, 2009

fy fan vad bra!

Första dagen i skolan är nu avklarad och jag är så jävla nöjd!  Jag tror att jag kommer stortrivas. Skolan verkar riktigt sjysst (alltså själva byggnaden och lokalen), det är andra företag si amma byggnad som arbetar så det är mer som en arbetsplats än en skolan och det känns riktigt bra. Till vårat vångsplan är det tusen trappor, men tack och lov så har vi hiss... Klassen verkar superrolig och jag är supernöjd!

Efter skolan gick jag bara en liten sväng på stam tog mig en latte på EH, och pratade i telefon. Malin kommer nämligen hit i helgen så det kommer bli kul. Nu tänkte jag bara ta det lugnt ikväll och repetera lite matte. 

På fötterna idag hade jag stövlar från NK (märker Gabour) jeans Lee och papa skjorta upp till!



2 kommentarer:

Anonym sa...

va br att du trivs!:)

Honey Bourbon sa...

ja visst är det :)