tisdag, januari 13, 2009

Hej, jag är plugghäst!

Det här blir dagens första och sista inlägg... Jag har så grymt, äckligt, sjukt mycket att göra att jag knappt vet var jag sla börja. Jag fick en bok idag som heter "Bok och straff" som är på 647 sidor som jag ska läsa ut.... och dom andra har redan läst väldigt mcyket av den så jag är fett mycket efter. Sen fick jag reda på att vi ska ha ett Business prov på TORSDAG?!  Så jag har bara ikväll och imorgon på mig att plugga.. och resten av klassen har redan gjort  det på lovet alltså läst osv. Jag fick biologi papper som jag ska läsa ikapp, massavis av dom... så jag är i en himla tight sits nu, och sist men inte minst så fick jag min macbook idag som jag också måste lära mig..?! Hur ska det här gå?

Jag ska iaf isolera mig från omgivningen ett tag framöver, tråkigt? Jag vet! Men jag måste verkligen, får se det positiva i det hela.. jag blir smartare!

Men ha en bra kväll allesammans!  Puss

Inga kommentarer: