söndag, januari 18, 2009

Vilken helg!



hej allihopa! Först och främst måste jag ursäkta för en dålig uppdatering, men jag har verkligen fullt upp hela tiden. Jag pluggar, jag shoppar, jag festar...

I fredags kom iaf Malin hit på kvällen. Jag åkte och hämtade henne, sen så beslöt vi oss för att åka till min bror. När vi väl kom dit var det massa folk där och lite fest osv. Vi började dricka vin, och hänga med på konversationerna, det var faktiskt kul. Samtalen handlade om allt från; Big Bang till snoppar, sex och whiskey.  Klockan 01:00 blev alla jätte hungriga så vi gjorde grillspett, eller min bror gjorde och dom var otroligt goda. När alla blivit mätta och belåtna gick vi över till Tom för att spela poker och pingis. Vi körde första rumpa så klart, sen efter alla onykterhet la vi på kina-rumpa, hur kul som helst. Efter ytterligare några glasvin så började vi spela poker. Min bror som var fullast av alla kammande hemma hela vinsten, Malin gick 40+. Ca och jag torskade etc. 
Sen fick jag överskottsenergi och gav mig på boxningssäcken, (inget bra val) då jag ramlade, jag fick mig några smällar av tom och Marvin men det var bara roligt. Sen sov jag och Malin  hos Tom, för att Andreas skulle sova hos min bror för han hade varit ute på solidaritet elelr dylikt.

På lördag vaknade vi upp, gjorde frulle, sen var vi på stan en hel dag och shoppade. Riktigt mysigt, fikade 2 ggr också dessutom. Sen åkte vi till B en sväng, sen skulle vi till några andra på odenplan på fest, men det blev aldrig av för vi var för trötta, så ca 04 inatt kom vi hem. På vägen hem träffade vi Shire från MTV, och han är verkligen råsöt! 
Och idag, klev vi upp jätte tidigt, typ 09, så alltså fick vi bara ca 5 timmar sömn, vi gick på stan en snabbis, åt frukost på Cuppola, sen åkte malin hem och jag var tvungen att åka till skolan för att fixa lite grejjer, men det får vi kompledigt för näst nästa måndag! Och då åker vi till fjällen och åker skidor, hur kul? Jag är iaf helt körd nu.. så tack för mig! HEJ!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha fan vad du lackade ur idag ;)

Anonym sa...

oj, du leker med en porsche ser jag...

Hos vem är det där förreten?

Anonym sa...

Vad är rumpa? Och vad är kinarumpa?

Anonym sa...

Går de bra och spela pingis i fjällis? :-P :-)

Honey Bourbon sa...

rumpa= rundpingis
kinarumpa= rundpingis med en touch av kina och kinesiska ljudeffekter...


och ja, det gick bra att spela det i fjälis :)