måndag, december 08, 2008

aldrig förlåta

Av någon lustig anledning klickade jag in mig till Youtube mitt uppe i allt pluggande. Jag började iaf att kolla på massa hästklipp, och vet ni vad; jag började gråta och jag kommer nog aldrig förlåta mig själv för att jag gav upp något som jag ägnat hela mitt liv åt, något som var så vackert. Jag saknar alla tävlingar både som lag och individuellt... ajja. Checka omd här klippen!

Det ena är helt ofattbart hur man kan träna en häst sådär... Så vackert.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vårat div 2 lag var ju bäst...!

sofiaklint sa...

Det är inte försent att börja igen. Belive me.

Anonym sa...

varför slutade du för:(

Honey Bourbon sa...

jag komme riaf och hälsar på er den trettonde på ridskolan :)

Anonym sa...

Jag började storgrina när jag kollade på de där videosarna, fyfan vilken ångest jag har över att jag slutade :(