lördag, december 20, 2008

shopping och reunion

Vilken dag! Först nu kom jag hem efter massa shopping på stan i ca 5 timmar. Från NK till stureplan, Norrmalm till PUB. Det tog tid och mina ben värker som jag vet inte vad. Köpte iaf dom sista julklapparna, och fick lite grejjer också, ett par stövlar, tröja, polo, underkläder av min bror, smink parfym etc. BRA DAG! Sen gick vi ut och åt på Le rouge, himla mysigt och en superbra stämning, nu är jag proppmätt och ska nog snart iväg till några vänner och dricka vin.

Det bästa idag var att jag, mamma och pappa för första gången på ca 6 år gick ut och drack latte tillsammans. Jag var jätte nervös för jag trodde mamma och pappa skulle börja bråka, men dom kom fatiskt överens och just det här har jag önskat mig i så många år. Och äntligen gick vi ut som en riktigt familj, tack fr att ni försöker, jag älskar er.

(Min kamera har dessutom dött, så jag har inga bilder, förutom på underkläderna från bror)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååh vilken fin! :D

Anonym sa...

jag har en fråga angående din tatuering. Ditt namn stavas i tatueringen med ett L men på bloggen med 2 L. Blev det felstavat i tatueringen?

Ingen kritik bara en fråga.
Förövrigt älskar jag tatueringen.

Honey Bourbon sa...

Mitt namn stavs egetligen med ett L, men jag vill hellre stava det med 2, och vissa vet ite heller att man uttalr mitt namn med 2 L, och säger det med 1, så det är som en liten hjälp till dom också.

Tack :)