tisdag, december 02, 2008

våldtäkt, misshandel på bara 7 min?

Minusgrader är på ingång igen... så skönt! Eftersom jag hatar att frysa så klär jag på mig överdrivet kläder, och det slutar med att jag svettas och det är inte heller behagligt, + att min skor blir dyngsura av allt äckligt slask och det förhindrar mig att ha klackar på mig.

Min dag har sett ut som dom allra flesta, förutom en överdriven stor dos av överskottsenergi, jag fattar bara inte var jag får allt ifrån. Dessutom hade vi en himla skojjig ToK/svenska lektion då vi ska spela en liten sketch på ca 5 personer då en av oss är ett offer och dom andra ska bara göra dagen sur för en... 2 grupper hann spela upp idag, och det var ganska lindriga intriger, jämfört med våran som vi ska spela upp imorgon som är himla brutal. Innehållet i den är bl. a. våkdtäkt, barnmisshandel, och folk som går bakom ryggen på en... 
Och min kväll kommer jag att tillbringa framför matteböckerna (y), och en påse nötter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mina lady gaga!

Anonym sa...

det komemr gå vilt till Imorgon!!