måndag, december 08, 2008

maten får mig att spy

Nu ska ni får höra en rolig grej;
Jag visste varken vad palt var, eller hade ätit innan jag flyttade till Umeå. För mig ser det bara jätte äckligt ut, gråa klumpar som smakar...? hmf jag vet inte vad, men inte ätbart iaf. Och idag på skolan, var det precis sånna fast med köttfärs och taco krydder i... jag åt en... och efter det mådde jag inte alls bra, ville kräkas upp det typ. Hur som, så satt det i hela dagen, och jag mårt fortfarande inte bra, så det blir ingen middag alls för mig idag, + att jag har mensvärk och då blir allt bara värre. 

Nu ska jag ta en Pronaxen (det enda som hjälper) lägga mig i sängen och kolla på Las Vegas och efter det plugga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA, vad fan är palt?!!?

Honey Bourbon sa...

ahhaha, ja en norrländsk maträtt, som är grå och ser ut som en mellanstor liten boll,.. inte gott. Kom och hälsa på så kan vi undersöka saken ;)

PUSS BABY