fredag, december 05, 2008

Emilio Pucci

Det är snart nyår och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra. Det har spekulerats ganska mycket kring att åka till Åre, London, sen åre igen, och London eller Sthlm, men så sent som igår så blev jag tillfrågad om jag vuille följa med några killkompisar från Sthlm till Vemdalen, och det låter ju himla kul så just nu lutar det mest åt det hållet.:)

Och vad passar då inte bättre än ett par supersköna. tuffa boots? Jag älskar att maxa mina fjällen-outfits, likaså min bror. Förra året köpte han sig dom senaste Skidglasögonen med svart sammet runt och massa sånna där hippa grejjer... Så jag tror att jag ska slå till på dom här skorna från Emilio Pucci. Finns på Net-a-porter.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dom var väldigt snygga, men jätte dyra:(

Anonym sa...

fräsiga!

Anonym sa...

gorgeous

Kram fia

Honey Bourbon sa...

Ja dom är riktigt läckra, lite kul att sticka ut också!