onsdag, december 10, 2008

Kupan, myrorna...energy used


Tjena peops! Ni anar inte vilken händelserik dag jag har haft idag! Jag kom precis hem också.
Jag började dagen klockan 10 idag på skolan med MOCKS-prov i svenskan som jag tycker gick bra, därefter hade jag MOCKS-prov i Enviro som jag tycker var lite knivigt med tanke på att jag märkte att våran lärare inte har introducerat oss för vissa punkter som vi var tvugna att besvara i provet... det var inte så lyckat. Men jag gjorde vad jag kunde och jag vet att jag iaf klarar det.

Efter skolan, beslutade jag, Hanna och Dea att åka till Kupan på Mariedal som jag sa igår. Och vet ni vad det var första och sista gången jag var på Östra Ersboda. Hur som, våran rutt började på apoteket md att köpa tampisar, jag och Hanna började att kolla på sexleksaker också. Sen gick vi vidare till Coop, Hanna och Dea köpte lite smågrejer, men på vägen in dit blev Hanna rädd för en tomte som dansade och pratade och gav ifrån sig ett litet tjut, en gubbe kom och började skojja med oss att det var honom hon var rädd för etc, så alla vi fick oss ett gott skratt. Efter det skulle vi till Kupan, ingen av oss visste riktigt var det låg så vi gick genom hela grejjen. sprang över e4an, gick genom skarsnö i en halvtimme för att komma dit och så var det stängt!! Jag blev pissed, men blev glad igen när Hanna halkade och ramlade (skadeglädje), så vi gick till Myrorna istället, tyckte det var värdelöst, inget funnet. Men det resulterade i att vi har gott runt ersboda affärs snläggningarna ca 2 varv! Helt sjukt.

Och nu är jag hemkommen och frusen, satt också en stund hos Hanna och pluggade, och nu ska jag göra mat, har inte ätit nåt idag förutom äckelfrukost som jag tvingade i mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tapperhetsmedalj tack! :)

Anonym sa...

Älskar den bilden! :D

Honey Bourbon sa...

Tack :P

Malin sa...

Om ni skulle till Kupan, så skulle ni ju tagit 9:an eller 6:an, den går förbi just där. :p

Honey Bourbon sa...

ahahaha, ja men vi skulle ju till copp också:P men tack ändå :P