lördag, december 13, 2008

jul förberedelser på allra bästa sätt

Jag kom precis nyss hem efter en väldigt kul kväll/natt  J´s stuga i Täfteå. Vi var ca 7 stycken som åt lussebullar, godis, chips och kollade på filmer hela kvällen, vi spelade även spel, sen började vissa dansa och sjunga och vi hade sjuktroligt. Vi lyssnade även på massvis av jullåter, så nu har jag verkigen julstämning så edt bara ryker om det. Efteråt så bjöd två av killarna bjöd på dansframträdanden till ABBA-låtar, sen klädde dom av sig kläderna och rullade sig i snön sen ännu mer dans och sång. Så kul... Majoriteten av oss var uppe hela natten tror jag och jag tror att dom felsta fick ca max 2 timmar sömn. 
Jag och Jocke var uppe med tuppen iaf, och började städa lite smått, men vi började med att dricka varm oboy och diskutera massa saker, bl a. kontraster mellan Sthlm och Norrland och ex. pojkävnner etc. Spännande. Hur som helst så var kvällen riktigt rolig och galen. Jag ångrar verkligen att jag inte tog med mig kameran... så typiskt.

Nu är jag superdupertrött, så jag ska ta en solningsomgång så jag får känna mig lite fräschare.

Skjorta: Oui´ set
Klocka: Jet set
Briller: Carrera by Porsche

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du kom hem välbehållen:D

Anonym sa...

ooh stekarn!!!

Honey Bourbon sa...

aah, menar det;) du med!