onsdag, december 17, 2008

happy fucking birthday del 3

Nu är jag äntligen hemma, efter att ha sagt hej då till alla och kört en liten shoppingrunda. Det känns faktiskt lite tungt att lämna allihopa här i Umeå, dom har ändå satt sina spår och jag komemr inte att glömma er. Tack för allting!
Bilder från dagen kommer tlite senare, (när Hanna kommit hem) för det är hon som besitter bilderna. För övrigt så, har jag fått blommor med bud både från min bror, min pappa och min pappa, ganska roligt faktiskt, och dessutom en tårta, fy bubblan. Vill någon komma på tårtkalas?

Nu ska jag bara packa för fulla muggar, så skriver jag mer sen!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill komma på tårtkalas, mums, haha :D

Grattis på födelsedagen!!

Din blogg verkar verkligen vara riktigt härlig :)

Svar:

Är det sant? Åh, så kul :D Tack! Kram