fredag, december 26, 2008

mellandagsshopping

Nu har jag precis kommit hem från súndsvall, har shoppat lite idag. Men det var nästan omöjligt, massa folk som trängdes för att det var mellandagsrea etc. Och jag orkade verkligen inte med det, eller att stå i dom milslånga köerna så jag köpte bara lite underkläder, champagne/jordgubbs te, och lite andra smågrejjer. Väntar lite med shoppingen tills jag kommer till Stockholm.
Dessutom försökte min mamma att tvinga på mig en ny mobil, men jag vägrade, fast jag vill ju ha en, men vet inte vilken än.. jag väntar tills det ultimata kommer!

Ikväll verkar det som att alla sak festa igen, men jag ska tillbringa kvällen (natten förhoppningsvis) men Malin, och jag hoppas att vi kan baka cupcakes sen, för det är hon faktiskt skyldig mig. Och ni som är bra på sånt, kan gärna slänga in lite tips på det?

Men ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer: