lördag, december 20, 2008

Le rouge eller opera källaren?

Idag är min hals ännu värre! TOPPEN! Så nu är det sjukstuga här hos min bror, Linda är lika förkyld som mig, min bror snyter sig konstant, och jag hostar.
Jag och mamma ska iväg till stan nu iaf,  shoppa i massor, träffa pappa. Sen ska vi ut och äta allihopa förhoppnigsvis på Le rouge tror jag att vi hade bokat bord, eller operakällern, det var lite argumentationer kring det imorse iaf. 

Dagens outfit:
  • Stuprör
  • vit tisha från Filippa K
  • kofta ?
  • Jodphur
  • fuskpäls + chanel

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin tjej!

Anonym sa...

vad använder du för smink?

/ Angelica

Honey Bourbon sa...

Jag använder hudvårdsprodukter från deramlogica och smink från I.d bare minerals, rouge från chanel och mascara från Lancome.

Kramar