tisdag, december 16, 2008

Jag har makten

Det är en himla skön känsla, att bara slänga ner alla sina grejjer på golvet, kasta ut alla sina kläder ur sin garderob och göra det med glädje. Mäktig känsla! Det jobbiga är att jag sen måste vika ihop det igen och packa ner det... och jag har inte ens gåvan att kunna packa bra!


Jag förösker även leta fram alla böcker som jag måste lämna på skolan innan jag flyttar, och det skulle inte förvåna mig om jag skulle glömma det. Det är en typisk Chantalle grej. Men jag sak göra så gott jag kan. Imorgon är det sista dagen så jag börjar 13:30 och behöver bara vara där i en timme, så bra. Sen ska jag genomgå, den jobbiga delen på dagen... Och här är böckerna som jag hittils jottat som jag måste lämna...min väska kommer vara tung imorgon! 

Inga kommentarer: