tisdag, december 02, 2008

December är våran månad


Nu är jag på fötter igen, jag råkade nämligen somna i ca 45 minuter, men jag kände att jag verkligen behövde det.
Jag tänkte hoppa in i duschen alldeles strax så jag inte blir klar allt för sent för då kan jag ligga i sängen och plugga matte, ganska mysigt.

Imorgon är det hur som helst X-mas party, och om mina utträkningar stämmer så lär vi sitta på Max senare på kvällen eller nåt dyligt som vi gjorde sist, och det var himla kul måste jag säga...
Juste, har helt och hållet glömt bort att gratta Tobbe officielt här i bloggen, Men Grattis till dig Tobias Stenberg (jag tror till och med jag fick in ett rim där?)
  • På torsdag fyller Katrin och Oliver år också
  • den 10:e sebastian (min bror) och Emelie
  • den 15:e Elin dahlander och jonna nilsson
  • den 16:e Blanka
  • den 17:e JAG OCH ANNIE!!
  • den 19:e Andrea
Finns några mer också, men dom vill jag nog inte nämna av privata skäl, men vi var en heldrös december barn(?) här...

1 kommentar:

Anonym sa...

Mkt fest, bra fest! :)