söndag, december 28, 2008

Chantalle är på vägarna!

Nu känenr jag mig genast mycket piggare och fräschare. Körde på en 20-minutare idag... 
Jag hann även övningsköra på denna korta stund med mamma lite, och det gick riktigt bra. Jag tyckte hon skulle lära mig lite James Bond svängar, men det ville hon inte, inte så konstigt heller. Dessutom så började jag bråka med hennes kille också, (som jag nästan alltid gör). han började klaga på att vi övningskör på ett olämpligt ställe etc. men ingen av oss fattade vad han menade med det? Sen sa jag, att det är min mamma som lär mig inte han så han har nget att säga till om, och nu är alla fettsura här hemma...

Resten av dagen vet jag inte alls vad jag ska göra,  jag saknar nästan lite att plugga, hur konstigt låter inte det?

1 kommentar:

elindahlander sa...

kortet på bloggen är sen förra året. :) så jag är inte riktigt så mörk. nu har jag uppdaterat.