onsdag, december 03, 2008

NAKENCHOCK I UMEÅ!


Nu är jag hemma iaf från X-mas party. Och jag vet verkligen inte var jag ska börja, kanske med att jag har ätit himla mycket idag så nu mår jag jätte illa, villt rycka ner fingrarna i halsen och spy upp allting känns det som!   Iaf, för min del tog det slut tidgare än planerat, för att jag böjade må jätte illa, och antagligen för jag ätit nåt olämpligt, förutom att jag mår illa så har jag hemskt ont i huvudet då menar jag verkligen superduper ont. Sist men inte minst, har jag en satanisk tandvärk, jag har nog aldrig haft det förr, och jag har haft det i flera dagar så det är nog dags för mig att gå och kolla upp det! 
Människorna som har varit i min omgivning idag, och känner mig sa; att det är sällan man ser mig må så här dåligt, och det kan jag hålla med om, jag är alltid glad och knäpp osv. Men när det väl kommer så märks det, bra att veta!

Nu kommer vi till den roliga biten. När jag skulle gå hem, så lånar jag Hannas cykel lite, och som ni kanske märkt så hade det regnat här i Umeå och det är värsta slasket ute på gatorna och tuuusen swimingpoolar. Hur som helst, så ska jag skojja till det lite, och sätter mig på pakethållaren och kör i slasket (det är halt) och ramlar, mitt i en stor vattenpöl. Hela jag blir dyngsur, går några steg och inser att jag kan inte gå så här... Så jag drar av mig byxorna och går hem genom stan och överallt, hela köret liksom i Stringtrosor och T-shirt och en jacka! 
Jag måste ju vara galen, fast det vet jag redan, folk kollade på mig som om jag var sprittsprångade knäpp, men shiit, så otroligt kul!! Lite kallt bara annars lugnt.  
Jag älskar verkligen mig själv! Men nu ska jag fortsätta med mitt illamående!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen en tjej på miljonen! :D

Anonym sa...

oooh sexy;)

Anonym sa...

Bild på't?

Anonym sa...

wiiiild and craaaazy

Anonym sa...

alltså snälla challe, kan du bara sluta försöka vara någon du inte är? det enda du vill är att få uppmärksamhet och det spelar ingen roll på vilket sätt du får den. du skulle kunna göra precis vad som helst för att få uppmärksamhet, bara DU får stå i centrum. en vacker dag kommer du växa upp, hoppas jag!