fredag, december 26, 2008

självständig i tidig ålder

Utan någon som helst aning så strömmade det in folk hos oss för ungefär en timme sen. Mamma hade inte sagt att hon hade bjudit över folk, så jag såg ut som en fågelskrämma i håret när folket om... Dom var nyss uppe hos mig och spelade GH world tour, haha såg ganska roligt ut, sen började dom fråga ut mig om varför jag ska flytta tillbaka och vad det är för linje jag går etc. Och jag fick minst förklara det 3 ggr, så jobbigt. Jag försöker göra det kort, men det går bara inte. Men hur som helst så är jag och har varit väldigt självständig i tidig ålder.

Om ett tag kommer Mattias och hämtar mig (hoppas jag) för då ska ag till Malin, och det ryktas om att vi ska baka? Jajja, vi får se. Dessutom har jag en himla söt hund hemma hos mig nu, som heter Dogge. En Engelsk springer spaniel! Så otroligt söt!


1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill se dig i dom där kläderna igen ;)