fredag, december 05, 2008

Knut på huvudet

Morgonens "stora" problem löste jag gansak snabbt. Jag drog på mig kolsvarta, halv glansiga tights och en vintage tjocktröja, håret satte jag upp i en slarvig knut mitt på huvudet och fuskpälsjackan utanpå med min Chanel på axeln och 10 cm klackar på fötterna! Perfekt slapp-fredag outfit.
Idag hade jag bara en timmes mattelektion, men eftersom matte inte är ett av mina starkaste ämnen så beslöt jag mig för en till lektion med en annan klass, och vet ni vad...jag börjar fatta nu! Så i helgen ska jag tillbringa mest tid framför Business and management boken istället för matten för en gångs skull.

Efter skolan gick jag på stan som vanligt, med sällskap av Johan, David och Wojje, jag var dessutom tvungen att ta med min Tigerväska från skolan för jag behöve ha med mig massa böcker hem så jag kan plugga i helgen. I väskan hade jag även träningskläder etc. Så ni kan nog förstå att den vägde gansak mycket, men tack och lov hade jag grabbarna med mig så dom bar min väska hela vägen till stan WIHOO + att det var lite svårt att gå med 10 cm klackar när det var isigt så jag fick också låna Wojjans cykel att cykla på. Så snälla dom är! På stan kollade vi kläder, julklappar, tog en latte på costas och lite andra saker. Supermysigt.

Inga kommentarer: