tisdag, december 16, 2008

PEACE

Nu är det dags för våran sista MOCKS, det är i Business and Management, jag hoppas attd et kommer gå bra, och det känns helt okej faktiskt, men det skulle inte förvåna mig om det blev någon jätte klurigt. Vi har det provet i 3 timmar iaf, sen slutar jag, dom andra ska skypa med Canterbury, så jag tänkte gå på stan och handal lite julgrejjer och lite julklappar till mig själv kan man säga...hittade lite roliga grejjer på stan igår.

Ska läsa på lite nu innan jag åker till skolan, så ni får ha en bra dag allihopa.
LOVE & PEACE

4 kommentarer:

Malin sa...

SHIT! Jag glömde Canterbury! :s

Honey Bourbon sa...

haha mm vi märkte det,, det var faktiskt kul!

Anonym sa...

du ser smart ut :D

Honey Bourbon sa...

Men Danne-gubben, jag är smart :) är det nånting du har missat! PÖSS