tisdag, december 09, 2008

totally over

Jag tror att det här bli dagens sista inlägg.
Från och med imorgon har vi inga mer lektioner, utan vi har bara massa slutprov i alla ämnen och varje prov är mellan 1,5-3 timmar, och det enda vi får ha med oss är en flaska vatten. Så imorgon är mitt första MOCKS prov, jag lite nervös, det börjar med svenska, sen efter det har jag i enviromental systems, efter det är Min dag slut, men den lär vara lång ändå. Torsdag har jag inga prov alsl, då är det baar dom som har fysik, och på fredag har vi matte prov i 3 timmar.. det är det enda jag är riktigt nervös för! Men jag sak göra mitt bästs, och ikväll ska jag plugga,plugga och plugga ännu mer inför imorgon, men först ska jag se klart på desperate... det är ju sista avsnittet:(.

Imorgon, efter missären, har jag även planer på att ta mig till Mariedal? Mariehem?.. äh jag vet inte.. iaf, jag vill ta mig till Kupan, och jag vet att Hanna vill så jag får förmodligen med mig henne, och kanske Dea för hon ville på barnenshus, om jag nu inte mistar mig?

Ha en bra natt allihopa, och lycka till ni som också ska göra MOCKS-prov!
Kisses



3 kommentarer:

Anonym sa...

LYCKA TILL DU MED IMORGON! :D

Anonym sa...

good luck my friend!!!

Honey Bourbon sa...

TACK! Det gick mitt i mellan idag btw!