måndag, december 29, 2008

på hemligt uppdrag

Jag ska försöka lägga mig ianna 1 inatt, men det komemr bli svårt för jag är otroligt pigg på kvällarna. Jag ska iaf åka till Umeå imorgon bitti, för jag har lite ärenden att fullfölja (som jag helst behåller hemliga), och sen åker jag hem igen samma dag, så jag måste verkligen vara utvilad för jag kommer vara igång hela dagen imorgon. Om jag har tid ska jag försöka hinna med lite shopping.

Jag har precis duschat och smörjt in mig också med bodylotion från bodyshop (bodybutter) men sephoras är fortfarande oslagbar. Till ansiktet använder jag (som ni kanske redan vet) dermalogicas produkter. Dom finns att köpa på välutvalda butiker, och den stora flaskan i mitten är enzympeeling till ansiktet kostar 600:-, tuben är en asniktskräm kostar va 500 och den flaskan till vänster är en toner som man sprayar i ansiktet och man känner sig superfräsch den går på ca 400!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hur fan har du råd ;O

Anonym sa...

palla lägga ner så mycket pengar på ansiksgrejjer, allt är ju ändå sammaskit

Honey Bourbon sa...

Jag tycker det är värt de :)